poniedziałek, 29 września 2014

Moja Perkusja

Myślę, że zacząć warto od tego, co sam posiadam. A więc od mojego własnego zestawu perkusyjnego. Może to śmieszne ale ma imię - Sheldon. Jeszcze z czasów zespołu się zachowało. Ale przechodząc do rzeczy... Oto mój set:

BĘBNY


Mój zestaw to Pearl Export Series z lat 90'. Kolor czarny, ze srebrnymi obręczami, konfiguracja "standard" tzn. :
- Tomy podwieszane - 12" i 13"
- Floor Tom - 16"
- Bass drum -  22"
Do tego werbel Tama Metalworks 14x5,5

TALERZE


Talerze jakich używam to pAisTe, obecnie w swoim secie posiadam:
- Sound Edge Hi hat 14" pAisTe PST8
- Heavy Crash 18" pAisTe PST7
- Medium Ride 20" pAisTe PST7

NACIĄGI


Obecnie używam naciągów REMO:
a) Uderzane:
  - Tomy - REMO Ambassador Coated
  - Werbel - REMO Emperor Coated
  - Bass Drum - REMO Powerstroke 3 + łatka REMO
b) Rezonansowe:
  - Werbel - REMO Ambassador Hazy
  - Tomy oraz BD - Millenium

HARDWARE


Mój Hardware to obecnie:
- Stopa Tama HP20, stara seria, jeśli się nie mylę 96'
- Statyw Hi Hat Tama Iron Cobra HH-205
- Statyw łamany DrumCraft PURE CBS - 8.0
- Ramie łamane Yamaha CH755
- Tom Holdery Pearl
- Statyw do werbla Tama Japan
- Trójnik Yamaha

PAŁKI

Obecnie używam pałek Pro Mark 5B 

To tak w skrócie przedstawione moje garnki, jak tylko będę miał chwilę zrobię opisy poszczególnych części oraz postaram się dodać jakieś filmy w których zaprezentuję mój zestaw oraz jego brzmienie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz