wtorek, 30 września 2014

Naciągi

Witajcie!

Dziś przyszły do mnie moje nowiutkie naciągi REMO Emperor(tomy) i REMO CS(werbel).

TOMY:

Jak zauważyliście wcześniej, używałem REMO Ambassador jednak, jeśli chodzi o tomy to jak dla mnie mają zbyt otwarte brzmienie oraz zbyt jasne. Natomiast Emperory, mają ciemniejsze, bardziej skupione brzmienie, cieplejsze oraz przynajmniej dla mnie mają takiego "power'a" w swoim brzmieniu.
Wkrótce nagram jakiś film z prezentacja i porównaniem brzmienia.

WERBEL:

Na werbel używałem wcześniej właśnie Emperor, jednakże dźwięk był jak dla mnie za ciemny zbyt skupiony i zbyt ciemny, teraz mam REMO CS i jest to naciąg idealny dla mnie, jednowarstwowy z łatką od spodu, otwarte jasne brzmienie, idealny. To jest to czego mi brakowało w brzmieniu tego werbelka.

CENTRALA:

Na centrali Powerstroke 3 + łatka REMO, naciąg dobry do cięższych brzmień, z charakterystycznym klikiem, bardzo dobry - polecam.

Jednakże jeden mankament - powłoka u REMO schodzi w zastraszającym tempie, po 1,5h grania, moje naciągi wyglądają gorzej niż stare, po 2 latach grania. Nie wiadomo prawdopodobnie zacznę używać Aquarian lub Evans jednakże do Evansów nie jestem przekonany.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz